هوشمندسازی مدرسه وفناوری اطلاعات

هوشمندسازی مدرسه وفناوری اطلاعات


برای اولین بار در دنیا کارتریج های نامرئی در ایران اختراع شد
 
اولین کارتریج نامریی دنیا برای چاپ متون و تصاویر اختصاصی، همزمان با برگزاری الکامپ هجدهم توسط مخترع ایرانی رونمایی شد .
 
تلنا:اولین کارتریج نامریی دنیا برای چاپ متون و تصاویر اختصاصی، همزمان با برگزاری الکامپ هجدهم توسط مخترع ایرانی رونمایی شد .
به گزارش خبرنگار تلنا،علیرضا کامکار مدیرعامل شرکت سخت سیستم و خالق برند سین سین ضمن بیان این مطالب اظهار داشت:شرکت سخت سیستم سال ها نماینده کارتریج های اچ پی در ایران بوده است و بعد از تحریم هایی که این شرکت بر علیه ایران انجام داد به فکر تولید کارتریج در کشور افتادیم.
وی افزود:در خلال تولید کارتریج در کشور با مطالعه و تحقیقات بسیار بر روی تکنولوژی های مختلف پرینت در دنیا با تلفیق دو تکنولوژی روز به یک تکنولوژی منحصربفرد در دنیا رسیدیم که با ثبت اختراع در ایران و تاییدیه دانشگاه صنعتی شریف این اختراع در کشور ثبت گردید.
مدیرعامل شرکت سخت سیستم با بیان این مطلب که این تکنولوژی کارتریج می تواند کاربردهای امنیتی و نظامی داشته باشد تصریح کرد:در حال بررسی شرایط بر روی بازخورد این اختراع هستیم و امکان دارد کاربردهای امنیتی این کارتریج ها را کاهش داده و به مسئله ویژه کارآفرینی روی بیاوریم.
وی در خصوص بحث کارآفرینی بر روی این کارتریج ها توضیح داد:در صورتی که تصمیم بر مبحث کارآفرینی این اختراع گرفته شد این کارتریج ها به شیوه بسته های کارآفرینی برای بیزینس ها ی کوچک اما با ارزش افزوده بسیار بالا در اختیار کارآفرینان قرار خواهد گرفت.
خالق برند سین سین اولین تولید کننده کارتریج های نامرئی در دنیا در پایان با بیان این که از هیچ گونه کمک های دولتی بهره نگرفته ایم اظهار داشت:به دنبال بازخوردها و گرفتن ایده های مختلف برای کاربردهای مختلف این کارتریج ها هستیم و شرکت سخت سیستم پتانسیل های لازم برای تولید انبوه این کارتریج ها را نیز در خود می بیند و در صورت اخذ هر تصمیم آمادگی کامل خود را اعلام می کند.


انگشتر عقیق سفارشی مردانه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: خشایار افلاکی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , isfahan-it.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com